Szanowni Rodzice,
Z dniem 17 września 2025 r. Ministerstwo Edukacji Narodowej we współpracy z Ministerstwem Cyfryzacji umożliwiło rejestrację legitymacji szkolnych Państwa dzieci w Systemie Informacji Oświatowej.
Obecnie każdy uczeń szkoły posiada legitymację szkolną w wersji:
- papierowej - wydanej do 12.07.2024r. bądź karty plastikowej - wydanej po 12.07.2024 r.
lub
- mLegitymacji - wydanej po 12.07.2024 dla zainteresowanych.
Obecnie wszystkie legitymacje szkolne są rejestrowane w systemie i mają postać również mLegitymacji, czyli mobilnego dokumentu.
Warunkiem takiej opcji jest:
- posiadanie ważnej legitymacji szkolnej,
- posiadanie aktualnego zdjęcia w e-dzienniku,
- brak sprzeciwu rodziców (ustawa o systemie oświaty, art. 11 ust.1d)
Sprzeciw należy przesłać przez dziennik elektroniczny do wychowawcy klasy w terminie do 30.09.2025 r.
W związku z powyższym informujemy, że z dniem 01.10.2025 r. wszystkim uczniom, których rodzice nie wyrazili sprzeciwu oraz spełniają powyższe przesłanki, zostaną wygenerowane kody dostępu do pobrania mLegitymacji.
Kody będą rozdawane przez wychowawców .
Szczegółowe informacje nt. mLegitymacji i aplikacji mObywatel Junior zawarte są w informatorze (w załączniku).
W celu uzyskania legitymacji dla ucznia niezbędne jest dostarczenie zdjęcia ucznia za pośrednictwem dziennika elektronicznego Librus.
Warunki jakie musi spełniać fotografia:
